האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.
סגור
דלג לתפריט הנגישות
מוקד טלפוני
לאיזור האישי כניסת סוכנים נגישות

בקשה לקבלת מידע וביטול פוליסה

מבוטח/ת יקר/ה

בהמשך לחוזר "צירוף לביטוח – תיקון" (חוזר 2022-1-1) - קבלת מידע ובקשת ביטול של פוליסה מקורית

בענפי הביטוח הכללי (למעט ביטוח חובה וביטוח לבית העסק):

באפשרות חברת ביטוח או סוכן ביטוח המבצעים בשמך את הליך ההתאמה, לקבל כל מידע הנדרש להם

לביצוע התאמה והשוואה בין ההחרגות או ההקלות המגיעות לך, לרבות דף פרטי הביטוח ודו"חות

עבר ביטוחי בשלוש השנים האחרונות.

בכדי לטפל בבקשת מידע באמצעות חברת ביטוח או סוכן ביטוח יש להעביר לכתובת המייל:

CustomerService@shlomo-bit.co.il  ובצירוף טופס ייפוי כוח.

במידה והנך מעוניין לפנות אלינו ישירות, ניתן לקבל את המידע ישירות באמצעות כניסה ל"אזור האישי" 

או באמצעות "ביטי נציגת השירות הדיגיטלי" או באמצעות שליחת פניה ישירות לחברה לכתובת המייל:

CustomerService@shlomo-bit.co.il .

 

לאחר צירוף לביטוח, חברת הביטוח או סוכן הביטוח שביצעו עבורך את הליך ההתאמה, יכולים לפנות בשמך

ישירות לחברת הביטוח, לצורך העברת בקשת הביטול לפוליסות הביטוח אשר קיימות לך בחברה.

ביטול פוליסה עלול לחשוף אותך במקרה ביטוחי ולא תהיה זכאי לקבלת פיצוי כלשהו.

בכדי לטפל בבקשת חברת הביטוח או הסוכן לביטול פוליסה יש לשלוח טופס ביטול פוליסה ובצירוף טופס ייפוי כוח.

במידה והנך מעוניין לפנות אלינו ישירות לביטול פוליסה - יש לשלוח טופס ביטול פוליסה.

1. לביטול פוליסה (למעט תאונות אישיות) יש להעביר את הטפסים לכתובת המייל:

    BitulPolisa@shlomo-bit.co.il  או לפקס 03-5653419 .

2. לביטול פוליסת תאונות אישיות יש להעביר את הטפסים לכתובת המייל:

    ti@shlomo-bit.co.il   או לפקס 03-5653406 .

 

בעת פנייתך לחברה, בנוסף לטופס הבקשה לביטול פוליסה, לחברת הביטוח קיימת אפשרות לדרוש מסמכים

נוספים, בהתאם לסוג הביטוח, הכיסוי הקיים, סיבת הביטול ומועד הבקשה לביטול.