תפריט תפריט חיפוש חיפוש
איזור אישי איזור אישי כניסת סוכנים נגישות

שאלות ותשובות

לשעת חירום

שאלות ותשובות לשעת חירום

 

  • האם ניתן לקבל שירות מהחברה במצב החירום?
    בהחלט כן, שלמה ביטוח ערוכה לעמוד בכל התחייבויותיה כלפי מבוטחיה בשעת חירום כבשגרה.

 

  • איך ניתן לדווח על אירוע ביטוחי במצב חירום?
    באמצעות הסוכנים כבשגרה.

 

  • האם ניתן לחדש פוליסת הביטוח שבידי במצב חירום?
    כן. באמצעות הסוכנים כבשגרה.

 

  • איך ניתן ליצור קשר ישירות עם החברה במצב חירום?
    להלן מספרי הטלפון של מוקדי השירות בחברה:

    שם המוקד מספר טלפון
    טלפון ראשי של החברה 03-6070555
    מוקד התביעות 03-7181444
    מוקד פיקס 03-7181456
    מוקד תמיכת מחשוב 03-7181400
    מוקד מיגונים 03-7181563
    מוקד העדר תביעות 03-7181450
    מוקד גביה 03-7181471
    פניות הציבור 03-7181485

      במידה שיחול שינוי, מספרי הטלפון הרלוונטים יפורסמו בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il

 

  • איך ניתן לקבל מידע כללי אודות החברה, שירותים, מוצרים, פוליסות ועוד במצב חירום?
    אתר האינטרנט של החברה מכיל מידע רב ומפורט אודות פעילות החברה בשגרה וכן בשעת חירום www.shlomo-bit.co.il.

 

  • איך יוצרים קשר עם שירותי רכב וגרירה במצב חירום?
    בטלפון: 6448* בהתאם לתנאי הפוליסה. במידה שיחול שינוי, מספר הטלפון יפורסם בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il.

 

  • איך יוצרים קשר עם שירות תיקונים לנזקי מים במצב חירום?
    אם הפוליסה התקפה שברשותך נרכשה לפני ה 3/9/2017 וכוללת כיסוי נזקי מים, ניתן לפנות ל:
    חברת שכל – 8888*
    חברת פמי - 03-5688803
    בכפוף לתנאי הפוליסה.
    אם הפוליסה התקפה שברשותך נרכשה החל מה 3/9/2017 וכוללת כיסוי נזקי מים עם שרברב בהסדר, יש לפנות ל:
    מוקד תביעות נזקי מים שמספרו: 0732039584.
    בכפוף לתנאי הפוליסה.
    אם הפוליסה התקפה שברשותך נרכשה החל מה 3/9/2017 וכוללת כיסוי נזקי מים עם שרברב פרטי:
    יש לפנות לפתיחת תביעה במוקד תביעות כללי של החברה:
    מוקד התביעות - 03-7181444
    בכפוף לתנאי הפוליסה.

    במידה שיחול שינוי, מספרי הטלפון הרלוונטים יפורסמו בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il.

 

  • איך ניתן לאתר שמאי בשעת חירום?
    רשימת שמאי דירה ורכב בחלוקה אזורית מופיעה באתר החברה:
    לחץ כאן לרשימת שמאי דירה.
    לחץ כאן לרשימת שמאי רכב.
     

  • איך ניתן לשלוח פקס לחברה בשעת חירום?
    להלן מספרי הפקס של מוקדי השירות בחברה:

    שם המוקד מספר פקס
    פקס ראשי של החברה 03-6070550
    פקס מוקד תביעות 03-5653400
    פקס אישורי מיגון 03-5653425
    פקס העדר תביעות 03-5653423
    פקס מוקד פיקס 03-5653403
    פקס פניות הציבור 03-5653470

      במידה שיחול שינוי, מספרי הפקס הרלוונטים יפורסמו בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il.

 

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי לנזקי טרור?
    ככלל, פוליסות ביטוח אינן מכסות נזקים בגין אירועי טרור, אלא אם נרכש כיסוי בגין  נזקי טרור בפוליסה ומצוין במפורש ברשימה כי כיסוי זה בתוקף.
    בכל מקרה, עליך לפנות לקרן פיצויים מס רכוש של רשות המיסים בישראל.
    לנוחותך להלן פרטי התקשרות עם רשות המיסים:
    מספרי טלפון: 4954* או 02-5656400
    אתר אינטרנט:
     https://taxes.gov.il/EmergencyInformationA_CompensationfundPropertyTax/Pages/MasRechushKerenPitzuinm.aspx
     

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי למלחמה?
    פוליסות ביטוח אינן מכסות נזקים בגין מלחמה.
    עליך לפנות לקרן פיצויים מס רכוש של רשות המיסים בישראל.
    לנוחותך להלן פרטי התקשרות עם רשות המיסים:
    מספרי טלפון: 4954* או 02-5656400
    אתר אינטרנט:
     https://taxes.gov.il/EmergencyInformationA_CompensationfundPropertyTax/Pages/MasRechushKerenPitzuinm.aspx

 

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי לנזקי רעידת אדמה?
    נזקים בגין רעידת אדמה מכוסים אך ורק אם נרכש סעיף רעידת אדמה בפוליסת הביטוח התקפה שברשותך.