האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.
סגור
דלג לתפריט הנגישות
נגישות

שאלות ותשובות

לשעת חירום

שאלות ותשובות לשעת חירום

 

  • האם ניתן לקבל שירות מהחברה במצב החירום?
    בהחלט כן, שלמה ביטוח ערוכה לעמוד בכל התחייבויותיה כלפי מבוטחיה בשעת חירום כבשגרה.

 

  • איך ניתן לדווח על אירוע ביטוחי במצב חירום?
    באמצעות הסוכנים כבשגרה.

 

  • האם ניתן לחדש פוליסת הביטוח שבידי במצב חירום?
    כן. באמצעות הסוכנים כבשגרה.

 

  • איך ניתן ליצור קשר ישירות עם החברה במצב חירום?
    להלן מספרי הטלפון של מוקדי השירות בחברה:

    מוקד שירות לקוחות -   3739* / 03-6070555

       מוקד תמיכת מחשוב סוכנים -  03-7181400 / 3739*

       מוקדי מיגוניי רכב, רכבי יוקרה, ביטוח משאיות, בקרת היעדר תביעות

       03-7181450 / 3739*

       מוקד גבייה -  3739* / 03-7181471

       פניות הציבור -  pz@shlomo-bit.co.il                                                          

      במידה שיחול שינוי, מספרי הטלפון הרלוונטים יפורסמו בדף הבית של

      החברה www.shlomo-bit.co.il        

 

  • איך ניתן לקבל מידע כללי אודות החברה, שירותים, מוצרים, פוליסות ועוד במצב חירום?
    אתר האינטרנט של החברה מכיל מידע רב ומפורט אודות פעילות החברה בשגרה וכן בשעת חירום www.shlomo-bit.co.il.

 

  • איך יוצרים קשר עם שירותי רכב וגרירה במצב חירום?
    בטלפון: 6448* בהתאם לתנאי הפוליסה. במידה שיחול שינוי, מספר הטלפון יפורסם בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il.

      

  • כיצד ניתן ליצור קשר עם החברה בנושא תיקון נזקי מים במצב חירום?

    עליך לפנות למוקד שירות הלקוחות של שלמה ביטוח בטלפון 3739*
  • בכפוף לתנאי הפוליסה
  •  
  • איך ניתן לאתר מוסך הסדר במצב חירום?
  • רשימת מוסכי ההסדר בחלוקה אזורית מופיעה באתר החברה- לחץ כאן  לרשימת מוסכי הסדר.
     

  • איך ניתן לאתר שמאי בשעת חירום?
    רשימת שמאי דירה ורכב בחלוקה אזורית מופיעה באתר החברה:
    לחץ כאן לרשימת שמאי דירה.
    לחץ כאן לרשימת שמאי רכב.
     

איך ניתן לשלוח מייל לחברה בשעת חירום? 

 להלן כתובות המייל לכל המחלקות העיקריות בחברה:

פתיחת תביעות למבוטח

opent@shlomo-bit.co.il

בירורים והשלמת מסמכים לתביעות מבוטח

mokedtv@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעות צד ג

openg@shlomo-bit.co.il

בירורים והשלמת מסמכים לתביעות צד ג

mokedg@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעה לגניבה

gneva@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעת דירות ורכוש, עסקים

dirot@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעת נזקי צנרת

wd@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעת תאונות אישיות

Tviot_ti@shlomo-bit.co.il

פתיחת תביעת גוף חובה

Tviot.hova@shlomo-bit.co.il

מידע כללי וביצוע פעולות עבור מבוטחים

CustomerService@shlomo-bit.co.il

 

 

 

 

 

  במידה שיחול שינוי בכתובות המייל הרלוונטים, הן יפורסמו בדף הבית של אתר החברה www.shlomo-bit.co.il.

 

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי לנזקי טרור?
    ככלל, פוליסות ביטוח אינן מכסות נזקים בגין אירועי טרור, אלא אם נרכש כיסוי בגין  נזקי טרור בפוליסה ומצוין במפורש ברשימה כי כיסוי זה בתוקף.
    בכל מקרה, עליך לפנות לקרן פיצויים מס רכוש של רשות המיסים בישראל.
    לנוחותך להלן פרטי התקשרות עם רשות המיסים:
    מספרי טלפון: 4954* או 02-5656400
    אתר אינטרנט:
     https://taxes.gov.il/EmergencyInformationA_CompensationfundPropertyTax/Pages/MasRechushKerenPitzuinm.aspx
     

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי למלחמה?
    פוליסות ביטוח אינן מכסות נזקים בגין מלחמה.
    עליך לפנות לקרן פיצויים מס רכוש של רשות המיסים בישראל.
    לנוחותך להלן פרטי התקשרות עם רשות המיסים:
    מספרי טלפון: 4954* או 02-5656400
    אתר אינטרנט:
     https://taxes.gov.il/EmergencyInformationA_CompensationfundPropertyTax/Pages/MasRechushKerenPitzuinm.aspx

 

  • האם בפוליסת ביטוח הרכוש שברשותי, יש כיסוי לנזקי רעידת אדמה?
    נזקים בגין רעידת אדמה מכוסים אך ורק אם נרכש סעיף רעידת אדמה בפוליסת הביטוח התקפה שברשותך.