האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.
סגור
דלג לתפריט הנגישות
נגישות

אנשים שאוהבים אנשים לעבוד במשפחת שלמה ביטוח
הצטרפו אלינו!

  • הסיפור שלנו
  • משרות חמות
  • תהליך הגיוס
  • המשפחה שלנו
  • הצטרפו אלינו


האנשים.... שמאחורי הביטוח

לבוא עם חיוך ולהתקבל בזרועות פתוחות אל תוך המשפחה שלנו לא משנה מה התפקיד שלך או כמה אתה ותיק פה, אצלנו כולם מכירים את כולם בשם הפרטי גם כשתפגוש את המנכ"ל במעלית, תקרא לו דורון. פשוט כי ככה קוראים לו.



הכח העולה
בעולם הביטוח

שלמה ביטוח היא חברת בוטיק מצליחה וצומחת. החברה מצטיינת במתן שירות מהיר אישי ואיכותי, בזכות היתרון האנושי שלה.

מקום משפחתי ונעים
מרגישים את זה באויר

אנו זמינים להקשיב ומנסים לסייע בעת הצורך. העובדים מכירים אחד את השני. האווירה אצלנו מחברת, תחושה של בית. העובדים שלנו מספרים שמרגישים את זה באוויר.

חברה בה אפשר
להשפיע ולגדול

בשלמה יש הזדמנויות רבות להיחשף לתחומי עבודה מגוונים להתפתח מקצועית. אנו מאמינים בקידום העובדים והדבר מאפשר לנו להיות פורצי דרך.

אז מי אנחנו?
הבית של העובדים

אנו מאמינים בתקשורת פתוחה, בגובה העיניים.
דעת העובדים חשובה לנו ומכל תפקיד אפשר להשפיע על תהליכים והחלטות



קריירה בשלמה ביטוח


חתם/ת אלמנטרי/ת

מחוז יהלום / ספיר
פתח תקווה

התפקיד כולל:
מענה שירותי, מקצועי ואיכותי לסוכני החברה שיווק ומכירה של המוצרים בהתאם למדיניות החברה
דרישות התפקיד:
השכלה בתחום הביטוח - יתרון משמעותי. ניסיון בחיתום אלמנטארי בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח - יתרון משמעותי נכונות לעבודה תחת לחץ והת

התפקיד כולל:
מענה שירותי, מקצועי ואיכותי לסוכני החברה שיווק ומכירה של המוצרים בהתאם למדיניות החברה
דרישות התפקיד:
השכלה בתחום הביטוח - יתרון משמעותי. ניסיון בחיתום אלמנטארי בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח - יתרון משמעותי נכונות לעבודה תחת לחץ והתמודדות עם סביבה מרובת משימות

מיישב/ת תביעות צד ג

אגף תביעות
פתח תקווה

התפקיד כולל:
טיפול בתביעות ניהול משא ומתן מול חברות ביטוח, עורכי דין עבודה מול שמאים וסוכנים טיפול בגבייה ותשלומים
דרישות התפקיד:
ניסיון ביישוב תביעות רכב - חובה רקע בביטוח אלמנטארי - חובה נכונות לעבודה תחת לחץ והתמודדות עם סביבה מרובת משימות

התפקיד כולל:
טיפול בתביעות ניהול משא ומתן מול חברות ביטוח, עורכי דין עבודה מול שמאים וסוכנים טיפול בגבייה ותשלומים
דרישות התפקיד:
ניסיון ביישוב תביעות רכב - חובה רקע בביטוח אלמנטארי - חובה נכונות לעבודה תחת לחץ והתמודדות עם סביבה מרובת משימות

רפרנט/ית היעדר תביעות

מחלקת עבר ביטוחי
פתח תקווה

התפקיד כולל:
בקרה ועדכון של טפסי העדר תביעות ומיגון בביטוחי רכב מענה טלפוני לסוכנים עבודה בסביבה ממוחשבת מול מספר מערכות במקביל
דרישות התפקיד:
ידע בביטוחי רכב- יתרון משמעותי. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים

התפקיד כולל:
בקרה ועדכון של טפסי העדר תביעות ומיגון בביטוחי רכב מענה טלפוני לסוכנים עבודה בסביבה ממוחשבת מול מספר מערכות במקביל
דרישות התפקיד:
ידע בביטוחי רכב- יתרון משמעותי. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובסביבה מרובת משימות.



אנליסט אקטואר

מחלקת אקטואריה
פתח תקווה

התפקיד כולל:
בניית מודלים אקטואריים להערכת רזרבות גיבוש ובניית מתודולוגיה אקטוארית לתקן IFRS17 הובלת פרוייקטים שונים הכנת ניתוחים ואנליזות לביטוחי משנה הכנת ניתוחים אקטואריים לבניית תעריפים
דרישות התפקיד:
תואר באקטואריה\סטטיסטיקה – חובה ניסיון רלוונטי בעבודה בחברת ביטוח של לפחות שנתיים – חובה שליטה גבוהה מאוד באקסל – חובה יכולת עבו

התפקיד כולל:
בניית מודלים אקטואריים להערכת רזרבות גיבוש ובניית מתודולוגיה אקטוארית לתקן IFRS17 הובלת פרוייקטים שונים הכנת ניתוחים ואנליזות לביטוחי משנה הכנת ניתוחים אקטואריים לבניית תעריפים
דרישות התפקיד:
תואר באקטואריה\סטטיסטיקה – חובה ניסיון רלוונטי בעבודה בחברת ביטוח של לפחות שנתיים – חובה שליטה גבוהה מאוד באקסל – חובה יכולת עבודה תחת לחץ ידע בתוכנת R – יתרון נכונות לשעות נוספות יחסי אנוש מעולים

מיישב/ת תביעות נזקי גוף

אגף התביעות
פתח תקווה

התפקיד כולל:
התפקיד כולל :ניהול מו"מ ליישוב דרישות ותביעת משפטיות בנושא נזקי גוף חובה, טיפול בתור עבודה, מתן מענה טלפוני במסגרת הטיפול בתביעות. העבודה בפתח תקווה במשרה מלאה 8.5 שעות.
דרישות התפקיד:
רישיון עו"ד-חובה ניסיון של 3 שנים לפחות בסילוק תביעות חובה. אחריות רציניות, יכולת עבודה דיסקרטית ונאמנה, יכולת ניהול משא ומתן, י

התפקיד כולל:
התפקיד כולל :ניהול מו"מ ליישוב דרישות ותביעת משפטיות בנושא נזקי גוף חובה, טיפול בתור עבודה, מתן מענה טלפוני במסגרת הטיפול בתביעות. העבודה בפתח תקווה במשרה מלאה 8.5 שעות.
דרישות התפקיד:
רישיון עו"ד-חובה ניסיון של 3 שנים לפחות בסילוק תביעות חובה. אחריות רציניות, יכולת עבודה דיסקרטית ונאמנה, יכולת ניהול משא ומתן, יכולת עבודת צוות, יכולת עבודה תחת לחץ, תודעת שירות גבוהה.

מפיק/ת פוליסות

אגף עסקים
פתח תקווה

התפקיד כולל:
הפקת פוליסות, בק אופיס/חיתום אלמנטרי , תמיכה לצוות החיתום במשימות השוטפות תוך כדי עדכון פוליסות, עדכון סקרי עסקים , פעולות אדמיניסטרטיביות מזווית חיתום והפקה , מענה טלפוני לסוכנים וכדומה. ניהול יומנים ותיאום פגישות, קבלת אורחים. 30% מז\כירות 70% בק אופיס.
דרישות התפקיד:
השכלה: 12 שנות לימוד. הכשרה: רקע בחברות ביטוח/סוכנויות ביטוח. ניסיון: • ידע בביטוח אלמנטארי, ניסיון בעבודה עם פוליסות עסק -

התפקיד כולל:
הפקת פוליסות, בק אופיס/חיתום אלמנטרי , תמיכה לצוות החיתום במשימות השוטפות תוך כדי עדכון פוליסות, עדכון סקרי עסקים , פעולות אדמיניסטרטיביות מזווית חיתום והפקה , מענה טלפוני לסוכנים וכדומה. ניהול יומנים ותיאום פגישות, קבלת אורחים. 30% מז\כירות 70% בק אופיס.
דרישות התפקיד:
השכלה: 12 שנות לימוד. הכשרה: רקע בחברות ביטוח/סוכנויות ביטוח. ניסיון: • ידע בביטוח אלמנטארי, ניסיון בעבודה עם פוליסות עסק - יתרון. • ניסיון במוקדי ביטוח - יתרון. • יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, יכולת גבוהה של דיוק בפרטים, תודעת שירות גבוהה.

help desk

מחלקת מחשוב
פתח תקווה

התפקיד כולל:
מתן תמיכה טכנית ותפעול תקלות חומרה ותוכנה לעובדי החברה. עבודה במוקד שרות טכנולוגי, התקנות מחשבים וציוד מחשב, התקנת תוכנות.
דרישות התפקיד:
הכשרה טכנולוגית רשמית - לפחות כטכנאי PC ואו תשתיות. • רקע בחברות ביטוח ו/או סוכנות ביטוח - יתרון. • ניסיון עבודה כטכנאיPC ואו

התפקיד כולל:
מתן תמיכה טכנית ותפעול תקלות חומרה ותוכנה לעובדי החברה. עבודה במוקד שרות טכנולוגי, התקנות מחשבים וציוד מחשב, התקנת תוכנות.
דרישות התפקיד:
הכשרה טכנולוגית רשמית - לפחות כטכנאי PC ואו תשתיות. • רקע בחברות ביטוח ו/או סוכנות ביטוח - יתרון. • ניסיון עבודה כטכנאיPC ואו רשתות - חובה; • ניסיון עבודה של שנה לפחות בתחום ה-PC במרכז תמיכה - Help Desk - יתרון; • ניסיון תמיכה טכנית לעובדי החברה בנושאי חיבור לרשת , חיבור לשרתים, הגדרת תחנות - חובה; • תמיכה במערכות מידע ארגוניות, באופיס, בדואר אלקטרוני, הגדרות בדפדפנים - חובה; • היכרות עם תהליכי עבודה בביטוח אלמנטרי ומתן שירות בסביבת ב-AS-400 – יתרון

חתמ/ת עסקים

מחלקת עסקים
פתח תקווה

התפקיד כולל:
חיתום , תמחור וטיפול בפוליסות עסקים. מתן שירות לסוכנים, חידושים, חדשים, ניהול מו"מ מול סוכני ביטוח ויועצי ביטוח לגבי ניסוח מפרטים ניסוח פוליסות ודפי רשימה, חתימה על אישורי ביטוח.
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בחיתום עסקים לפחות שנתיים בחברות ביטוח- חובה. • ידע מקצועי בכל ענפי העסקים-חובה. • יכולת עבודה תחת לחץ, כושר ביטו

התפקיד כולל:
חיתום , תמחור וטיפול בפוליסות עסקים. מתן שירות לסוכנים, חידושים, חדשים, ניהול מו"מ מול סוכני ביטוח ויועצי ביטוח לגבי ניסוח מפרטים ניסוח פוליסות ודפי רשימה, חתימה על אישורי ביטוח.
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בחיתום עסקים לפחות שנתיים בחברות ביטוח- חובה. • ידע מקצועי בכל ענפי העסקים-חובה. • יכולת עבודה תחת לחץ, כושר ביטוי גבוה ואוריינטציה מכירתית. • יחסי אנוש טובים, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.

רפרנט/ית בק אופיס

מחוז ספיר
פתח תקווה

התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה למחלקת החיתום במחוז לרבות עזרה והפקת פוליסה / תוספות . ביצוע בקרות בהתאם לדרישה . ניהול הליך פתיחת סוכנים חדשים בחברה , טיפול ומעקב אחר אישורי סוכן (הרשמה לאירועים, חלוקת שוברים וכו ')
דרישות התפקיד:
שליטה מלאה באופיס • יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, יכולת גבוהה של דיוק בפרטים, תודעת שירות גבוהה.

התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה למחלקת החיתום במחוז לרבות עזרה והפקת פוליסה / תוספות . ביצוע בקרות בהתאם לדרישה . ניהול הליך פתיחת סוכנים חדשים בחברה , טיפול ומעקב אחר אישורי סוכן (הרשמה לאירועים, חלוקת שוברים וכו ')
דרישות התפקיד:
שליטה מלאה באופיס • יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, יכולת גבוהה של דיוק בפרטים, תודעת שירות גבוהה. • יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם סביבה מרובת משימות. • יחסי אנוש טובים חריצות ויסודיות.

מנהל/ת תיק סוכנים

מחוז יהלום וספיר
משרת שטח

התפקיד כולל:
ניהול אישי ומקצועי של בתי סוכן , הדרכה על מערכות שלמה בבית הסוכן, הגדלת תיקי סוכן, הגדלת פרודוקציה
דרישות התפקיד:
• ידע וניסיון בתחום האלמנטארי רכב/דירות -חובה. • ידע מקצועי בתחום העסקי-יתרון. • רישיון נהיגה -חובה. • ניסיון כמנהל/ת תיק לקוח-י

התפקיד כולל:
ניהול אישי ומקצועי של בתי סוכן , הדרכה על מערכות שלמה בבית הסוכן, הגדלת תיקי סוכן, הגדלת פרודוקציה
דרישות התפקיד:
• ידע וניסיון בתחום האלמנטארי רכב/דירות -חובה. • ידע מקצועי בתחום העסקי-יתרון. • רישיון נהיגה -חובה. • ניסיון כמנהל/ת תיק לקוח-יתרון. • ניסיון כסוכן/ת שטח (soho /sme/ אסטרטגי) -יתרון. • היכרות מעמיקה עם תהליכי המכירות. • ראיה מערכתית עצמאות, יוזמה ואחריות אישית.

תהליך הגיוס
העובדים שלנו מספרים


קטי חוטה

מנהלת תיק סוכנים

"המשפחתיות בחברה היא לפני הכול. המנכ"ל והבעלים אומרים "שלום" במסדרון ואוכלים איתנו בחדר האוכל. אני מרגישה בנוח לפנות אליהם ישירות, ואם צריך גם להתקשר אליהם לנייד. זה כמעט ולא קיים בחברות ביטוח גדולות."

בלה אברמוב

מנהלת מחלקת שכר

"החברה בצמיחה וזה מתבטא היטב בגידול במספר העובדים תוך תקופה קצרה גדלנו מ-150 ל-250 עובדים זה משרה תחושה שהעומד בראש החברה, יודע להוביל את החברה להצלחה!"

מיכל לוי מנצור

מיישבת תביעות צ"ג

"המנהלת שלי תמיד נותנת לנו תחושה שאנחנו ביחד. המשפט הקבוע שלה הוא "הם לא עובדים שלי, הם עובדים איתי", וככה בדיוק גם אנחנו מרגישים."



גלריית תמונות שלנו




כתבות מעניינות עלינו


בשלמה מעודדים
עתודה ניהולית נשית

הצעירים והמבטיחים
של שלמה

טכנולוגיות חדשות
בעולם הביטוח



אנחנו מחפשות אנשים.

אנשים עם ברק בעיניים שאוהבים ללמוד ולהתפתח לתחומים חדשים.
אנשים שבכל תפקיד שהם לוקחים על עצמם, רוצים להשקיע וחשוב להם להשפיע.
אנשים שיודעים לעבוד יחד בצוות ונהנים להרגיש שהם חלק מהחברה.
ובקיצור – אנשים טובים ומוכשרים שאוהבים אנשים.

הילה דוק
אחראית מש"א

דרך שלמה שמלצר פינת מרטין גהל 10, קרית אריה, פתח תקווה

ורד וולפס פאר
סמנכ"לית מש"א

03-7181436

דניאל מזרחי
אחראית מש"א

jobs@shlomo-bit.co.il