האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן.
סגור
דלג לתפריט הנגישות
נגישות

מאמרים

מי נבחרה לחברה המצטיינת בתחום השירות בענף הביטוח בישראל?

 

מהלך נדיר בענף הביטוח

שוק הביטוח הופך תחרותי ומאתגר יותר משנה לשנה. החברות הפועלות בענף משקיעות השקעה אדירה בפיתוח תהליכים לשיפור השירות למבוטחים ולסוכני הביטוח. לשכת סוכני הביטוח מקיימת מדי השנה סקר שירות, שמטרתו למצוא את החברה המובילה בפרמטרים של מקצועיות, הוגנות בתשלום תביעות, מהירות טיפול בתביעות, זמינות, תעריפים ועוד. בחודש נובמבר 2015 נבחרה "שלמה חברה לביטוח" לחברה המצטיינת בסקר השירות של לשכת סוכני הביטוח. 

אורי אומיד מנכ"ל "שלמה חברה לביטוח" אמר עם הזכיה בתואר "הנשמה של תעשיית הביטוח היא הזכות לשרת את מבוטחינו ברגעי האמת. בתקופה האחרונה אנו מחויבים להתמודד עם רעשי רקע ורמיזות על כך שהסוכן מונע בעיקר מעמלות, מנסיעות לחו"ל, חלק מהגורמים אף מטילים ספק בנאמנותו של הסוכן לצרכים של המבוטח. אבל, האמת הפשוטה אותה למדו מבוטחים בעשרות מיליונים של אירועי ביטוח, היא שברגעי האמת הסוכן היה תמיד לצידם. אני רוצה לנצל הזדמנות זו ולהגיד תודה מיוחדת למאות הסוכנים שבחרו בנו כשותפים עסקיים, בזכות שיתוף הפעולה זכינו לראות מהלך נדיר בענף הביטוח "

שלמה שמלצר ז"ל מינה את אורי אומיד למנכ"ל שלמה ביטוח בשנת 2012. עם כניסתו לתפקיד ביצע אומיד רה ארגון ותוך זמן קצר הצליח להביא את החברה לרווחיות. אומיד שם דגש על השירות לסוכני הביטוח וגייס צוות מנהלים מהטובים בענף. השיפור בשירות מגדיל בצורה משמעותית את מספר סוכני ביטוח שבוחרים לעבוד עם שלמה ביטוח. ב 2014 זכתה שלמה ביטוח במקום השני בסקר שביעות הרצון וכעת היא זכתה במקום הראשון ונבחרה לחברה המצטיינת בשירות בישראל.

 

מועדון ה 100 סיפור הצלחה

אחת הפעולות החשובות בשינוי שיצר אומיד הוא הקמת מועדון ה 100. מדובר במאה הסוכנים המובילים של "שלמה". הסוכנים במועדון זוכים לקבל הטבות משמעותיות בחיתום ובשירות, ליווי עסקי ובנוסף עברו לשיתוף פעולה מבוסס יעדי צמיחה. סוכנים שעומדים ביעדים נהנים מתגמולים משמעותיים ושיפור ברווחיות. טובי שמלצר, משנה למנכ"ל אמר "מועדון ה 100 הוא סיפור הצלחה, שמשלב מודל ניהולי מתקדם, המחבר בין יעדים ותוצאות לסוכנים. יישום המודל מוכיח שהסוכנים מבינים היום שניתן לייצר שיתוף פעולה מצוין ולעמוד יחד מול האתגרים החדשים שהענף מציג, באמצעות ליווי אישי ומקצועי של מנהלי החברה."