תפריט תפריט חיפוש חיפוש
איזור אישי איזור אישי כניסת סוכנים נגישות

דרושים

בואו לעבוד בסביבה אחרת

למשרדינו בפתח-תקווה דרושים עובדים מקצועיים לעבודה בסביבה יצירתית:
 

חתם/ת אלמנטרי

דרוש/ה חתם/ת למחלקת החיתום האלמנטרי.
העבודה כוללת: התנהלות מול סוכנים ומנהלי המכירות של החברה, הפקת פוליסות רכב/דירות וחידושים. משרה מלאה (8.5 שעות)
דרישות:
ידע מקיף בביטוח אלמנטרי, עם נסיון של 1-2 שנים בחיתום - חובה.
תואר ראשון ו/או קורסי הכשרה בביטוח ו/או בתחומים מקבילים - עדיפות.
יכולת עבודה בצוות, יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת, כושר ביטוי ברמה גבוהה, ויכולת שירותיות ומכירה.
להגשת מועמדות + קורות חיים


מיישב/ת תביעות צד ג'

דרוש/ה מיישב/ת תביעות צ"ג.
התפקיד כולל: טיפול בתביעות צ"ג, ניהול משא ומתן מול חברות ביטוח, עורכי דין, עבודה מול שמאים וסוכנים, טיפול בגבייה ותשלומים.
עבודה במשרה מלאה 8.5 שעות בפתח תקווה.
עבודה בסביבה נעימה עם צוות מנצח!
תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה-חובה.
רקע בביטוח אלמנטארי-חובה.
יכולת עבודה בצוות, נכונות לעבוד תחת לחץ, יחסי אנוש טובים.

להגשת מועמדות + קורות חיים

נציג/ת מכירות

דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוני לביטוח אלמנטרי דירות/רכב/תאונות אישיות
עבודה 5 משמרות בשבוע, התחייבות ל 3 משמרות ערב ו 2 בוקר ושישי לסירוגין
בואו לעבוד במקום בו תוכלו להתפתח, ללמוד ביטוח ולהרוויח כפי יכולתכם/ן
דרישות:
נסיון במכירות - חובה.
רקע בחברת ביטוח/סוכנויות - יתרון.
אמינות, כושר ביטוי ומיומנויות מכירה, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, אנרגיות גבוהות ויכולת עבודה עם עמידה ביעדים.
למתאימים - שכר בסיס + בונוסים גבוהים !!!
להגשת מועמדות + קורות חיים

 

אחראי/ת טבלאות מיכון 

תחקור תקלות, הבנה ויישום דרישות משתמשים, כתיבת מסמכי איפיון, ביצוע בדיקות QA.
דרישות:
ניסיון למעלה מ-3 שנים כמיישם טבלאות במערכת הביטוח "תפנית" (קומטק).
יכולת חשיבה אנליטית וראיה מערכתית.
תואר אקדמאי בתחום המקצועות הריאלים.
יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אחריות אישית ויצירתיות במתן פתרונות.
אחריות, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים.
להגשת מועמדות + קורות חיים


סורק/ת

עבודה עם מערכות הביטוח, קבלת חומר לסריקה, מיון, מפתוח עבודה עם סביבה ממוחשבת.
תקן- משרה מלאה, 5 ימים בשבוע, 8.5 שעות ליום.
דרישות:
ידע וניסיון במערכת  ( IFN (WENS
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, בפרט לתוכנות האופיס.
יכולת עבודה בצוות, תחת לחץ ועמידה ביעדים.
ניסיון של לפחות שנה במערכות הביטוח.
*** המשרה הינה פתוחה לאנשים בעלי מוגבלות.
להגשת מועמדות + קורות חיים
 

דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחות וסוכנים

התפקיד כולל: מתן מענה שירותי ומקצועי בתחום האלמנטארי לסוכנים ומבוטחים בנושאים של גבייה, תביעות וחיתום.
מענה טלפוני ומיילים, עבודה תפעולית, עבודה עם ממשקים פנימיים בחברה.
העבודה במשרה מלאה 8.5 שעות בפתח תקווה
הכשרה מלאה תינתן על חשבון החברה.
קליטה לחברה מהיום הראשון, שכר גבוה, תנאים סוציאליים טובים, ארוחות מסובסדות, אופציות קידום, אירועי רווחה ועוד.
דרישות:
רקע בחברות ביטוח/סוכנויות בתחום האלמנטארי- יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת-חובה.
ניסיון מעולם המוקדים/שירות לקוחות-יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות, יכולת למידה גבוהה, מולטי-טסקינג ויחסי אנוש טובים. 
דוברי שפות- ערבית/רוסית- יתרון
להגשת מועמדות + קורות חיים

 

בקשות מועמדות יש לשלוח בדואר אלקטרוני בקישורים המתאימים,
או באמצעות דואר ישראל לכתובתינו:
שלמה חברה לביטוח
רח' היצירה 22 קרית אריה, פ"ת 49512,
או בפקס 077-2498082
-עבור משאבי אנוש.